Eigen ervaring MMS

Ik heb 3 setjes van 1 flesje MMS en 1 flesje Activator besteld bij Natufarm (heel snel geleverd) en ben begonnen met het in te nemen.

16 januari1 drp + 1 drp
27 januari2 drp + 3 drp (2x tanden)
38 januari4 drp + 1 drp + 1 drp (1x tanden)
49 januari1 drp + 2 drps
510 januari2 drps +2 drps + 2 drps
611 januari1 drp
712 januari2 drps
813 januari0
914 januari0
1015 januari0
1116 januari1 drp (1x poetsen + 1x spoelen)
1217 januari1 drp
1318 januari0
1419 januari0
1520 januari1 drp
1621 januari5x spoelen + 1 drp
1722 januari3x spoelen + 1 drp
1823 januari1 drp + 1 drp
1924 januari1 drp + 1 drp
2025 januari1 drp + 1 drp + 1 drp
2126 januari2 drps
2227 januari2 + 2
2328 januari2 + 2 + 2 + 1 + 2
2429 januari2 + 2 + 2 + 2
2530 januari2 + 2 + 2
2631 januari2 + 2 + 2 + 2 + 2
Vervolg op Eigen ervaring MMS 2

dag 1 Om 13:30 eerste druppel genomen met druivensap wat goed smaakt. Eerst een beetje misselijk maar dat ging snel over. De geur van het mengen was vreselijk. Eerste uren ook wat lucht in de maag, een soort bijna-boertjes, niet storend overigens. Na een paar uur wat vlagen duizeligheid. Ook een lichte pijn ter hoogte van de mild, en een lichte hoofdpijn. Al met al voldoende symptomen om te besluiten 's avonds nog niet te verhogen. Na 3 à 4 uur was alles weg. Na de tweede dosis 's avonds niks gemerkt.

dag 2 Mengsel van 5 drps gemaakt voor het tandenpoetsen i.v.m. kiespijn dat ik sinds december heb en wat steeds erger wordt. Eerst deed het alleen zeer als ik er iets hards mee kauwde maar nu kan ik er helemaal niks meer mee kauwen en doet het vreselijk zeer als er iets kouds op komt. Daartussen doet het gelukkig niet zeer. Vandaag 2x gepoetst en 's avonds al gemerkt dat ik minder pijn heb als ik per ongeluk op de 'zere' kies kauw. Geen symptomen van de 2 drps. Alleen af en toe een pijntje in de buik, in de lever of pancreas streek. Na de 3 drps 's avonds niks gemerkt.

dag 3 's ochtends vrij fit en vroeger dan anders wakker geworden... hoopvol!!
Om 11 uur eerste dosis van 4 drps, daarna geflost, gestookt en gepoetst met een nieuwe lading mms. Ook nog even gegorgeld maar dat was heel vies. 45 min later voel ik een flinke dip in mijn energie-niveau. De rest van de dag erg moe en uitgeblust.
17:30 Hoera!! Ik heb net de proef op de som genomen en heb water gedronken zonder de zere kies te ontzien, heb dus een heel glas koud water gewoon langs de kies laten lopen en... niks!! Geen pijn!! Terwijl dat 3 dagen geleden echt verschrikkelijke pijn had opgeleverd. En dat na maar 3 x met mms poetsen. Gisteren 2x en vandaag maar 1 x.
De protocollen nog eens nagekeken en besloten protocol 1 te doen en dat is om het uur 3 druppels nemen, ong. 8 x per dag, gedurende 3 weken, maar eerst rustig hiernaartoe opbouwen.

dag 4 Rond 10 uur 1 drp en hele dag redelijk gevoeld. Minder uitgeput dan anders na 2 uur werken in de tuin. Voor het slapen 2 drps en niks meer gemerkt.

dag 5 Na de eerste dosis voelde ik ontgifting dus vermoeidheid, maar niet heel erg. Half 2 volgende dosis en ongeveer 2 uur daarna voelde ik me vreselijk duizelig, alsof ik net uit een narcose kwam. Voor het slapen weer 2 drps en niks gemerkt.

dag 6 Terug naar 1 drp 's avonds omdat het gisteren wel heftig was die narcose verschijnselen.

dag 7 Vandaag ook rustig aan: 's avonds 2 drps. Voel me wel erg moe en er komen allerlei emoties los.

dag 8, 9 en 10 Even pauze. Het gaat te hard. Ben ook bezig met veel water drinken wat ontgifting op gang brengt.

dag 11 Rustig weer beginnen en opbouwen naar protocol 1 zoals omschreven in dag 3. 's avonds 1 drp genomen.

dag 12 Ik voel me redelijk fit. Wel spierpijn in mijn rug en emotioneel moe, maar lichamelijk wat meer energie.

dag 13 Vandaag stortte mijn energie-niveau weer totaal in. Eigenlijk de hele dag op de bank gelegen. Ik kon niks anders, terwijl ik dat wel graag wou. 's avonds geen mms genomen, door het idee dat het toch weer te snel ging.

dag 14 Vandaag was de energie iets minder laag maar veel emoties in verband met mijn vader kwamen aan de orde. Hierdoor was ik emotioneel behoorlijk uitgeput. Ook zitten mijn bovenrug en schouders vast, en het doet zeer. Ook zit er in mijn buik, plexus solaris, een dikke knoop.

dag 15 Energie-niveau is hetzelfde als gisteren, lichamelijk niet denderend en emotioneel ook niet. 's avonds een druppel genomen waarna ik even wat pijn had in mijn linker zij. Later in bed een vreemde gewaarwording: ik lag op mijn linkerzij en voelde een keiharde bonk van mijn hart, alsof het dwars door mijn zij in het matras bonkte. Daarna gebeurde dat nog 2 keer maar veel zachter. Echt vreemd, ik was weer even klaarwakker!

dag 16 (21 januari) Energie-niveau is zowel lichamelijk als emotioneel nog steeds hetzelfde, niet denderend dus. Om 9:30 gespoeld met een mengsel van 3 druppels, met het restant wil ik elke 2 uur spoelen vandaag. Verder geen druppels innemen, behalve misschien vanavond, afhankelijk van hoe ik me voel. Om 12 uur, 14 uur, 17 uur en 22 uur gespoeld, niks bijzonders gemerkt. Om 22 uur ook 1 druppel genomen.

dag 17 Het is af en toe echt ongelovelijk hoe mijn energie en stemming kunnen wisselen. Zoals vandaag: mijn energie is weer iets hoger, maar vooral mijn humeur is stukken beter, en de zin om dingen te doen is een stuk beter. Ik ben vandaag dus druk in de weer, vooral in mijn kamer om van alles op te ruimen en troep weg te gooien. Heerlijk voelt het. Het gaat mooi gelijk op met de werking van de mms in mijn lijf: daar wordt van alles opgeruimd, en in huis nu dus ook.
12:30 eerste keer spoelen, 17 uur tweede keer en voor het slapen laatste keer.

dag 18 Vandaag gaat het qua stemming nog steeds goed en lichamelijk zoals gisteren, dus redelijk. In de ochtend 1 drp genomen en 's avonds weer. Niks specifieks gemerkt.

dag 19  idem. Energie lijkt zelfs iets hoger... Vooral savonds voelde ik me verbazend genoeg niet uitgeput, aangezien ik smiddags de stad in was gegaan, van winkel naar winkel en ik in 1 winkel 45 staand moest wachten. En de dag hiervoor een paar uur in de tuin heb gewerkt.

dag 20 idem. Weer aan het opruimen geslagen, dit keer in zoon's kamer, heerlijk. Enig ongemak is een rommelig gevoel in mijn darmen, alsof ik elk moment aan de diarhee zou kunnen gaan. Vandaag voor het eerst 3x een drp. Het zal in dit tempo nog even duren voordat ik op 8x per dag 3 drps zit, maar dat maakt niet uit: stug doorgaan! Bovendien kan ik over een tijdje misschien iets harder opbouwen, we zullen zien.

dag 21 en 22   Ik was zo lekker aan het opbouwen, en toen sloeg de twijfel toe door verhalen dat mms toch niet goed is. De vehalen die de ronde gaan zijn zo tegenstrijdig! Dus wel doorgegaan maar met minder druppels... Niet veel gemerkt.

dag 23 Besloten door te gaan en de kuur zo snel mogelijk op te bouwen, 3 weken vol te houden en dan weer afbouwen. Bovendien werd ik vanmorgen wakker met een vreselijke verkoudheid, dus opruimen die hap. 8 uur 2 drps, 10 uur 2 drps, 13 uur 2 drps... Het gaat vooralsnog goed, de verkoudheid lijkt weg te trekken, mijn neus zit in ieder geval minder dicht en het jeukt daarbinnen niet meer. Wel een lichte hoofdpijn en vermoeidheid. 16:30 1 drp. Later bleek de verkoudheid bijna helemaal weg. Bleef wel sluimerend aanwezig.

dag 24 Dagje sauna, druppels mee in een fles met markeringen. Toch iets minder vaak genomen dan ik had gepland: 9:00, 16:00, 20:00 en 22:30. Lichamelijk weinig van gemerkt, behalve een uurtje na de 1e dosis: toen moest ik naar de wc, lichte diaree waarna een gevoel van opluchting en schoon zijn van binnen. Daarna een hele tijd geen gerommel meer in mijn buik.
Mijn stemming is een stuk beter.

dag 25 Mijn stemming blijft goed, nog beter dan gisteren eigenlijk. Alles is gewoon iets lichter!
Druppels wel een beetje vergeten waardoor ik ze weer wat minder heb genomen dan gepland: 13:00, 17:30 en 0:00.

dag 26 8:45, 11:00, 16:00. Rommelig gevoel in de darmen. Stemming nog goed.
Doel op dit moment is elke dag 1 dosering meer gebruiken tot ik op 10 x per dag zit en de innames dichter bij elkaar brengen zodat er nog maar 1 uur tussen zit steeds. Vervolgens de druppels ophogen naar 3 i.p.v. 2. De druppels elk uur nemen kan ik nu al mee beginnen. 17:00 dus, en 18:00. Na de 3e dosis iets moeier dan ervoor... maar een paar uur na de laatste dosis leek ik steeds meer energie te krijgen. Ik was op een werk-avond van mijn vrijwilligerswerk en ik wou maar doorgaan, terwijl anderen 1 voor 1 weggingen... ik ging als laatste weg om 22:30, en had nog wel door kunnen gaan! Ook voel ik me een stuk vrolijker, echt opmerkelijk.
Vervolg op Eigen ervaring MMS 2

1 opmerking:

  1. Wat ben je een doorbijter! Knap, ondanks tegenstrijdige berichten over het product.

    BeantwoordenVerwijderen