De pendel geeft antwoorden

Vandaag gependeld voor het eerst met mijn nieuwe tachyon "kristal" pendel, en het ging verrassend goed:

- Alle tarwe producten gedurende 5 wkn helemaal vermijden, daarna opnieuw kijken.
- Sommige zuivel producten kunnen wel, andere niet: Crème fraiche, koffiemelk-poeder kunnen niet. Jonge Uniekaas mag zoveel ik wil. Biologische volle melk ook en Slagroom mag ik in het eten gebruiken als ik maar niet 150ml per keer overschrijd.
- Geitenkaas en schapenkaas mag ik hooguit 1 x keer per dag op brood.
- Koffie moet ik helemaal schrappen, voor altijd!
- Groene thee mag 1 mok per dag, niet meer.

- EFT kan ik stoppen.
- MIR weer oppakken.

Volgende keer testen:
- Is speltbrood een goede vervanger voor tarwebrood?
- Aardappel en rijst.
- MMS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten