Eigen ervaring MMS (2)

Vervolg van Eigen ervaring MMS

271 februari 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2
282 februari  2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2
293  februari 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2
304  februari  3 + 3 + 2 + 2 + 2 + 2
315 februari 3 + 3 + 3 + 2 + 2 + 2
326 februari 3 + 3 + 3 + 3 + 2 + 2
337 februari 3 + 3 + 3 + 3 + 3
348 februari 0
359 februari . + . + . + . + . +.
3610 februari . + . + . + . + . +.
3711 februari . + . + . + . + . +.

dag 27, 1 feb Doel is 6x 2 drps met 1 uur ertussen.
Ik heb voor de doseringen van vandaag (behalve de eerste) een glazen 0,5 liter fles gebruikt waarop ik markeringen heb gezet om de inhoud te verdelen in vijven. Aangelengd met rode vruchten diksap: heel goed te doen. 10:10 eerste, vervolgens elk uur.

dag 28, 2 feb Doel is 7x 2 drps
Doel is behaald. Ik heb de glazen fles weer gebruikt om mee te nemen, maar heb nieuwe streepjes tussen de oude streepjes gezet, zodat de fles nu verdeeld is in tienen. Het gaat eigenlijk moeiteloos verder nu, het enige wat ik merk af en toe is een vaag gevoel dat ik misschien diaree ga krijgen, maar dat komt niet. Wel (stinkende) gassen! Verder redelijk fit, ik denk een 5/10 ongeveer. En de stemming is ook nog steeds goed. Ik verwacht voor morgen wel wat meer effect want de 15 druppels op 1 dag schijnt een beruchte grens te zijn... we zullen zien.

dag 29, 3 feb Doel is 8x 2 drps
Ben een beetje traag vandaag, kort geslapen en baal daarvan. Ik kan er gewoon niet goed tegen om ook maar 1 keer te laat naar bed te gaan en toch doe ik het... stom. Maar goed, gewoon weer verder: eerste 10:40 en daarna elk uur. Tussen de 6e en de 7e dosis zat 2 uur i.p.v 1 (door slechte planning). Verder niet echt veel gemerkt, alleen steeds meer gassen aan het eind van de dag.

Bij nader inzien zijn er de afgelopen dagen wel dingen gebeurd, maar dan op geestelijk vlak. Een aantal inzichten gekregen over vroeger, hoewel ik sommige dingen duidelijk nog moet uitwerken omdat ik er nog niet echt een touw aan kan vastknopen. 

dag 30, 4 feb Doel is 2x 3 drps + 6x 2 drps
9:15 eerste 3 drps, daarna elke uur. Net de 2e dosis genomen en hoewel ik nog niks voel vind ik het best spannend want de laatste keer dat ik 3 of 4 druppels heb genomen kreeg ik dit "... flinke dip in mijn energie-niveau. De rest van de dag erg moe en uitgeblust..." op dag 3. We zullen zien!
Na de 6e dosis ben ik gestopt. Al een paar keer wat misselijk na de inname, en 1x diaree. Ook nog steken in mijn onderbuik en vooral heftig rechts onder, ter hoogte van de blinde darm (denk ik). Ik was eigenlijk van plan de laatste 2 pas later op de avond te nemen, maar heb er vanaf gezien, mijn lichaam had even rust nodig.


dag 31, 5 feb Doel is 4x 3 drps + 4x 2 drps
Doel bijgesteld: 3x 3 drps + 3x 2 drps. Wat laat begonnen, lichaam had nog wat rust nodig, dus om 10:20 eerste dosis. Voel me erg moe met af en toe wat hoofdpijn.2e en 3e na 1 uur. Toen 4e, 5e en 6e wat later: 16:20, 17:20 en 18:20.

dag 32, 6 feb Doel is 6x 3 drps + 2x 2 drps
Doel bijgesteld: 4x 3 drps + 4x 2 drps. Steeds wat meer dan 1 uur ertussen. Eerste 9:45, 11:00, 12:30, 14:30, 15:30, 16:30, ?, ? (wel afgemaakt)
Na de eerste dosis: diaree en stinkende zweet. Na de tweede een korte tijd trillerig. Niet energiek, moe, maar wel het gevoel dat het goed is. Na de 3e dosis was een moment dat mijn neus, die altijd half verstopt zit, wat vrijer leek. Even wat minder verstopt... Na de 4e dosis, toch weer wat nieuwe energie maar ook nog trillerig. Wat ik wel vervelend vind is die vreemde smaak in mijn mond continu, en dat ik overal chloor ruik.

dag 33, 7 feb Doel is 8x 3 drps
Nog steeds erg moe, en mijn zweet stinkt nogal. Maar de inname gaat goed, ong. elk uur. Vandaag heb ik de druppels met water aangemaakt i.p.v. ananassap. En bij elke inname aangelengde appeldiksap erbij gedaan en dan proef ik geen chloor.  Na de 5e dosering is mijn buik flink aan het borrelen, maar verder niks. Later ook wat misselijkheid, dus ik zet de inname even op pauze. Uiteindelijk de hele avond misselijk geweest.

dag 34, 8 feb
Wakker geworden met een grote weerstand tegen de mms... totaal geen zin het te nemen... Tja, dan neem ik het dus niet.
Ik merk allerlei tekenen dat mijn lichaam aan het ontgiften is: vermoeidheid natuurlijk, maar ook pukkeltjes op mijn rug en mijn hoofdhuid, heftige zweetluch... maar ik zou zo graag ook iets merken wat puur positief is. Zoals iets waar ik al tijden last van had, dat dat verdwijnt, bijvoorbeeld mijn allergieën of zoiets. Tot nu toe is er nog niks duidelijks.

15 februari
Het was te verwachten, ik bouwde veel te snel op, merkte te weinig verandering, werd de laatste dag misselijk en laste een pauze in. Om na zo'n pauze weer te beginnen is erg moeilijk, daarom duurde de pauze langer dan gepland: een week. Wat nu ik erover nadenk best meevalt.
Vandaag ben ik weer begonnen met 2 druppels om 10 uur. Plan is om een week lang 's ochtends en 's avonds 2 druppels te nemen. Dan zien we wel weer verder.
In die hele week pauze heb ik me overigens niet beter gevoeld. Moe moe moe. Weer spierpijn... Een mogelijkheid is dat het door mijn amalgaam vullingen komt. Dan kan je ontgiften wat je wil maar dan blijft het natuurlijk in je systeem lekken. Het verwijderen van die vullingen staat gepland voor 8 en 29 april.

1 opmerking: