Het bloedgroep dieet bij allergie

Gisteren kreeg ik via een reeks toevalligheden of synchronicities het boek "Het bloedgroep dieet bij allergie" in handen. Ik had al eens gehoord van het bloedgroep dieet en vond dat al erg interessant maar ik had me er nog niet in verdiept. Ook wist ik niet dat er een boek speciaal voor allergie is.

Ik wil zo veel mogelijk "te vermijden" voedingsmiddelen schrappen uit mijn dieet, en vervangen voor "superheilzame" en "heilzame" producten. Vandaag al begonnen met de koffie die ik heb vervangen voor groene thee met honing (honing staat bij de "Neutraal: soms toegestaan").

Via de website www.dadamo.com wil ik een secretor test bestellen. Dit is belangrijk. Als je non-secretor bent komen een aantal producten alsnog in de "te vermijden" categorie. In het boek "Het bloedgroep dieet: de leefregels" (zie lijstje beneden) staat meer uitgelegd over gezondheidsfactoren die verband houden met de secretorstatus.
Bij nader inzien toch maar geen secretor test bestellen want dat kost 47,95 dollar...


Voor nog meer info over het bloedgroep dieet zie de volgende boeken in de bieb:

Het bloedgroepdieet 628,4 D'ADA (centrale)

Leven volgens je genen - Eten en drinken D'ADA (krommenie)

Het bloedgroepdieet kookboek 629,5 D'ADA (krommenie)

Het bloedgroepdieet : de leefregels 628,5 D'ADA (centrale)

Gezond afslanken met het bloedgroependieet 628,8 HESS (krommenie: besteld)

Het bloedgroepdieet : voedingswijzer 628,8 SPEC (krommenie)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten