Wat is de beste prijs voor biologische kokosolie - Waar kan je het beste kokosolie bestellen?

Royal Green Cooking Cream
Royal Green Cooking Cream
2500 ml


Wie zich richt op echt gezonde voeding komt vroeg of laat uit op kokosolie. Ik vind het heerlijk spul en gebruik het voor van alles. Niet alleen als voeding, maar ook voor mijn huid.

Mijn gebruik neemt alleen maar toe dus is het de hoogste tijd om wat onderzoek te doen en de volgende vragen te beantwoorden: waar kan ik het beste kokosolie bestellen en wat is de beste prijs voor biologische kokosolie? Hiervoor heb ik de prijzen in allerlei verschillende online winkels vergeleken en de beste geselecteerd.




 

Grotere hoeveelheden bestellen loont


Al gauw kom ik tot de conclusie dat het zeer lonend is om grotere verpakkingen te bestellen dan kleinere en richt me direct op de kokosolie 2 kg emmers (2200 ml) of 1400 ml glazen potten. Het verschil in prijs is aanzienlijk en komt bijna op 5 euro verschil per liter vergeleken met verpakkingen van bijvoorbeeld 250 ml.

Er bestaan inmiddels ook verpakkingen van 10 kg, maar dat gaat mij nog even te ver. Ook al is dat nog iets goedkoper, ik zou niet weten waar in mijn kleine huisje ik dat zou moeten laten! Bovendien is het verschil in prijs ook weer niet zo groot.


De goedkoopste biologische kokosolie


Royal Green Coconut Cream Extra Vierge
Royal Green Coconut Cream Extra Vierge
1400 ml
Na het bekijken van de prijzen van allerlei verkopers online en het omrekenen naar literprijzen om het goed te kunnen vergelijken komt duidelijk naar voren dat de Royal Green Cooking Cream in emmertjes van 2500 ml van Vitaminstore.nl voor
€ 21,20 de goedkoopste is. Dit is de geurloze versie.

Wil je liever een Extra Vierge versie (niet ontgeurt dus) dan ga je het best voor de Royal Green Coconut Cream Extra Vierge in een glazen pot van 1400 ml voor € 29,70.

Ook heb ik de verzendkosten in de vergelijkingen meegenomen, dit is namelijk vaak wat het verschil uiteindelijk maakt.


Geen verzendkosten


Op sommige websites is de kokosolie iets goedkoper maar doordat de verzendkosten hoger zijn word het totaal toch hoger!

De verzendkosten zijn bij de Vitaminstore.nl al erg laag € 1,45 maar terwijl ik nog even verder keek op de website kwam een verrassende aanbieding op mijn scherm: als ik binnen 5 minuten de bestelling zou afronden hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt!

Over een paar dagen heb ik een nieuwe lading heerlijke en gezonde kokosolie in huis voor de beste prijs die er te vinden is!!

Ik hoop dat je dit artikel nuttig hebt gevonden!



Update:
Regelmatig speur ik internet af om de prijzen van kokosolie opnieuw te vergelijken en ik heb nog geen website gevonden waar het (inclusief verzendkosten) goedkoper is dan bij de Vitaminestore. Jij wel? Laat het me weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten