Kokosolie aanbieding: Royal Green Extra Virgin Coconut Cream

Royal Green aanbieding

Wie mijn blog een beetje volgt weet dat ik gek ben op kokosolie. De Royal green extra virgin coconut cream vind ik echt heerlijk. En het is super gezond.

Ik was weer toe aan een nieuwe lading en zag dat er een hele leuke actie loopt waarbij je 2 potten voor de prijs van 1 kan kopen. Die laat ik natuurlijk niet liggen. Kijk hier: Royal Green Coconut cream 1 + 1 gratis (sorry, de link naar het product werkt niet meer)


Ik bak alleen nog in kokosolie, smeer het op mijn brood, gebruik het in recepten ter vervanging van boter of andere oliën en smeer het op mijn lippen. Ik doe een klein beetje in mijn haar om het te laten glimmen en soms gebruik ik het als haarmaskertje waarbij ik wat meer gebruik en een nacht lekker laat intrekken (doe er wel een badmuts overheen anders laat het vlekken op je kussen achter!). Als mijn gezicht erg droog aanvoelt is dat met kokosolie direct verholpen.

En zo zijn er vast meer toepassingen die ik vergeet te vermelden. Probeer het eens en je wil niet meer anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten